fredag 11 oktober 2013

Förberedelser inför SM Finalen

Jag har förberet hela veckan inför tävlingen, det började med att  båten fick en skrapning  från traliern förra veckan, då fick jag fixa det och byta rullar på trailern. så det blev inte  så mycket tid för att reka. Två korta pass blev det, en kort tränings pass med Jonas där han visade mig hur han fiskar med olika fina beten från Illex mm (Team Adrenalin, kommer att skriva om det senare) och en med sonen. vart segt..  dessutom har jag hållit på med 8 nya beten som blir klara för att fiska imorgon men sedan får jag lägga mer lack på dem, och som vanligt när man försöker att skynda i processen så blir inte resultat så bra som man vill men det får duga för nu. vilka bete som funkade kommer jag att skriva efter tävlingen, det är ju en tävling ;).
Ska bli kul att se massa gäddgalningar (som jag själv är) ikväll och imorgon :).

Inga kommentarer: