fredag 21 mars 2014

Sportfiskemässan 2014


Det blev endast några timmar för min del så det kändes stressigt. man träffade en del bekanta och det var trevligt. Halva tiden har jag spenderat i Betesbyggargatan. Mycket trevlige personer som gör grymt fina kreationer! man fick snacka lite betesbygge mm. Roligt! tack grabbar :)              
Muskienicke och MB79
Micke Luring (Mälaren lures)


Martin Brunberg
 Stampe, JW och Andree (Andree Lures).
 
Hhuvudsaken för min del var att spana på nyheter, köpa material för betesbygge  och träffa intressanta personer.
 
Jag kunde inte låta bli att köpa några beten och det blev Söder jiggen,
SZ Mcrubber, ål, snabel, lite små jiggar och en oplanerat köp blev  4 beten från Lucky Craft, (Japanskt tillverkade beten som har en mycket bra rykte dock okända i Sverige). När jag såg priset  fick det bli 4st (2 för 100, vanligt pris ligger väl på 150-180kr/st). hittade dessa hos Mix fishing.
 

Det var synd att man inte hade mer tid på sig och förhoppningsvis får jag mer tid nästa år.

Inga kommentarer: