torsdag 31 december 2009

Video på GRYMA beten!!!

Jag har kollat på youtube och jag var tvungen att lägga upp länkarna.

En av de finaste swim baits jag har sett kommer från

Lucky Craft Real Bait premium

http://www.youtube.com/watch?v=7yKh8SmAKF0&feature=related
Det är bara synd att de kostar så mycket….
Det här bete är nog också en av de finaste jag har sett-

ILLEX SUPER FREDDY 195 REAL SWIM



D.A.M. Effzett Power Striker Lures
Ett intressant bete som först trodde var en kopia av X-Buster men när jag har kollat på datumet så kanske är det X-Bustern som är kopia?






Lucky Lures -
En kille som gör extremt fina beten, och jag menar inte bara utseendet, gången är grym!
Är han det hölndska svaret till Mangeboy? Han är så grym att jag känner att det inte finns någon anländning att försöka göra mera beten, han har nått toppen!
Lucky Lure's Handcarved Perch Swimbait


ESOX v1 Musky Pike swimbait prototype


Handcarved custom Pike swimbait


Musky Pike Handcarved wooden Brown trout swimbait


New Dragon 2K underwater footage   den här skönheten kostar "bara" 900kr!






En annan betes tillverkare- Muskie Lure - Shad Swimbait


Och för er som inte har sett Mangeboy79s FINA beten så varsegod-


9" BrownTrout Glider By Mangeboy79

Homemade pike baits by mangeboy79




















OBS! kolla på dessa filmer kan leda till tomma plånböcker :).....
jag har letat efter ILLEX SUPER FREDDY 195 REAL SWIM nu för att kolla hur mycket den kostar men jag hittar inget webb butik i Sverige som säljer de. men jag har hittat en mega gädda fångat på freddy.

Inga kommentarer: