söndag 9 september 2012

Några fiske turer


Nu var det ett tag sedan jag har skrivit. Jag fiskade från land några ggr. Det blev kanske 20 hugg/efterföljare men bara en gädda som kom upp och det var ikväll. Mörten gav flest hugg där bland annat en 4 kilos som attackerade underifrån och flög ur vattnet! Tyvärr har den inte fastnat. Min Mört i Ålandsfärg har gett en fisk och jag har tappat en till på min Katlan i tiger färgen. I föregår har jag tappat just den Katlan- trassel vid kast och den flög ner till ån L

Surt! Därför ska jag byta till en 0,42 så att man slipper sånt.

Kameran har inte ens kommit till verkstan. Helt otroligt! I onsdags ringde jag till Olympus och de har sagt att deras verkstad i Tjeckien inte har fått den ännu! Jag har skickat den till Assist Work Shop för att de ska skicka den till Olympus för att de ska skicka den till deras verkstad i Tjeckien… hur korkat är inte det? Varför skicka runt den hela tiden? Förlåt för allt gnäll om kameran men det är irriterande…

I väntan på fler och större fisk- ha det bra!

Inga kommentarer: