måndag 14 maj 2012

”killen” som beställde riggarna är Joel Abrahamsson...


Det visar sig att ”killen” som beställde riggarna är Joel Abrahamsson (han från filmen ”Gädda- The Movie”).

Jag blir egentligen glad när vem som helst
beställer nåt jag har skapat, jag tror att det är kul att andra uppskattar det man har gjort. Nu är det så att jag tar inget kredit för de, jag har inte uppfunnit de men kul att en person som lägger så mycket tid på fiske efter gädda ändå väljer mina grejer, jag tycker att det är smickrande.

Det kom bara på slutet när han skrev adressen att jag reagerade på namnet och frågade om det var han från filmen. Mycket trevlig kille måste jag säga!



Föra veckan tog jag barnen en sväng till ån. jag såg en gädda som missar en Bigbandit, haft hugg på en X-buster och en gädda som missade super Freddy 145. Jag provade ett annat ställe och efter några kast får jag en gädda som tar en Katlan men kliver av efter några meter. Jag byter till Super Freddy 145 igen och får et hugg på ytan. Ett kast till och ett hugg till. Ett kast till och en gädda kliver på men kliver av efter några meter. Lite frustrerande men ganska kul ändå. Jag behöver expremintera med krokar på Super Freddyn 145.

Inga kommentarer: