onsdag 8 februari 2012

ÄNTLIGEN har jag fått efter 2 år en Super Freddy Catwalk och Real Swim

Igår har jag känt för att gå till Göranssportfiske, träffa lite andra folk då det börjar bli lite tråkigt att vara pappaledig…(det är kul att vara pappa ledig men det går inte att vara hemma hela tiden).
När jag kom så sa Göran att han har ett packet till mig J oj… då ger han mig ett kuvert med min beställning Illex Super Freddy 145 och Super Freddy real swim 195. ÄNTLIGEN fick jag tag i de! Jag har letat efter dessa i 2 år
sedan jag har sett den på Tuben, så till slut har jag beställt de. Jag har beställt de med extra fenor och svans i röd färg, jag tror att de kommer att vara riktigt giftiga! Under hösten har Illex betena levererat så jag tror på dem.

Fina små detaljer. I den här bilden med flash, de reflekterar mycket ljus :) 

Jag vet inte om gäddan bryr sig om alla dessa små detaljer, men jag älskar
de! Sedan känns det rätt att fiska med så lika beten som finns till originalet i ett vatten med hårt fiske tryck. De kommer att få mycket tid på jakten efter nytt PB. Jag ska försöka att filma gången så fort det är möjligt, jag vill prova de!
Än så länge kan ni titta på det här, filmen som gjorde att jag ville ha. Nu har jag filmat lite, här är den-

Inga kommentarer: