torsdag 22 oktober 2009

En besök i Örebro


Jag har varit i Örebro för ett par veckor sedan, och då är det ett måste att kolla in Nya sportings (Attitudebaits) nya lokal. Den var stor, och det var kul, det var inte lika trångt, och man kunde se det extremt stort utbud av gäddbeten. Det var intressant att se de amerikanska jerks, det är sjukt mycket lack på dem. Tyvärr så hade jag inte så mycket tid på mig, men jag införskaffade stay lock snaps och knytbar tafs material.



Personalen var mycket trevlig(Niklas). Jag blev jätte nöjd.

Sedan gick jag in till Outdoor Xtreme en fin in jakt och fiske butik. De har också väldigt stort utbud av gäddbeten och flugfiske. Deras jiggbar är grym, ni kan se den på deras hemsida, de har en film.
Där har jag köpt mindre crosslock från savgegear. Jag tyckte att priset var bra, jag tror att det var 20 St. för 30 kr. Där köper jag Firefly materialet. De har många bomber, nilsmaster med mera.

Det var kul och Jag rekommenderar ett besök i de butikerna om ni åker förbi Örebro.

Inga kommentarer: