söndag 6 juli 2014

Bra början för min nya bete!

Det var länge sedan jag har bloggat. har haft fullt upp och jag har en projekt där jag tar fram nya beten. Därför har jag inte bloggat något. Igår har jag åkt ut på kvällen för att testa några nya beten.

Det var roligt då vädret var härligt trots att det var spegelblankt utan vind eller moln (molnen kom på slutet av kvällen)- dåliga förutsättningar för gäddfiske. Men jag fick 2 gäddor ändå- blev riktig lycklig trots att det inte var bamsingar- men känslan på ett nytt bete man har skapat var härlig!


(snabb realease ala Tobias F :)  ).


Dem beten jag håller på med kommer jag att publicera när dem är klara, jag tror att det blir något gott av det hela :)
Under tiden jag jobbar på beten har jag lyssnat på Infected Mushroom- ger mig inspiration. Har inte gillat dem i början men den här låten har fastnat i huvudet...

Ha det gott alla och njut v sommar fisket- den är en roligaste tycker jag!

Inga kommentarer: